Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Купрата Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Купрата Н. Я. Сопоставление некоторых фонетических и лингвистических особенностей русского и арабского языков [Електронний ресурс] / Н. Я. Купрата // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2011. - Вип. 29. - С. 122-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2011_29_33
| 2. |
Купрата Н. Я. Порівняльна характеристика фонетичних та лінгвістичних особливостей української та туркменської мов [Електронний ресурс] / Н. Я. Купрата // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2014. - Вип. 49. - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2014_49_21
| 3. |
Купрата Н. Я. Українська літературна мова в системі науково-культурологічних поглядів Михайла Драгоманова та Олени Пчілки [Електронний ресурс] / Н. Я. Купрата // Український смисл. - 2018. - № 2018. - С. 264-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usmysl_2018_2018_29
| 4. |
Купрата Н. Я. Розвиток усного мовлення на уроках української мови як іноземної [Електронний ресурс] / Н. Я. Купрата // Мова. - 2019. - № 31. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2019_31_16 Мета дослідження - визначити актуальні проблеми оптимізації шляхів розвитку вмінь і навичок усного мовлення студентів на уроках української мови як іноземної. Розглянуто фонетичний і просодичний аспекти українського усного мовлення. Вивчено фонетичні принципи будови українського мовлення та способи виправлення інтерферентних помилок в усному мовленні. Досліджено впровадження навчання новітніх методів організації роботи студентів у процесі розвитку усного мовлення. До найважливіших методів розвитку усного мовлення належать: живе слово викладача, мовні спостереження студентів (орфоепічні вправи, усні перекази текстів, аудіювання, опис явищ, предметів, портретів), активне впровадження в процес навчання аудіо- та відео уроків, самостійна робота студентів. Висновки: оскільки вимоги часу ставлять перед викладачем і студентом встановлення і досягнення високої шкали рівня володіння українською мовою, що співвідноситься з рівнями системи мовної європейської освіти, то володіння базовим обсягом знань з фонетики й орфографії дасть змогу іноземним студентам отримати державний освітній сертифікат.
| 5. |
Купрата Н. Я. Гуманізація - основний принцип освіти та виховання у вищій школі [Електронний ресурс] / Н. Я. Купрата // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2008. - Вип. 23. - С. 68-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2008_23_13
| 6. |
Купрата Н. Я. Явище синонімії у навчанні іноземних студентів мові спеціальності [Електронний ресурс] / Н. Я. Купрата, Н. А. Ковальська // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологія. - 2022. - Вип. 13. - С. 224-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2022_13_51
|
|
|